مراقبت از لاستیک خودرو در فصل تابستان

مراقبت از لاستیک خودرو در فصل تابستان

هنگامی که درجه حرارت بالا می رود ، مشکلات زیادی برای قسمت های مختلف خودرو و بخصوص لاستیک ها ایجاد می شود.برای جلوگیری از آسیب لاستیک ها و کاهش خسارات ناشی از آن ، باید با اقدامات مراقبت از لاستیک خودرو در فصل گرما آشنا شوید.این مقاله هم برای همین منظور نوشته شده است.

برای خرید بوش دسته موتور لیفان روی لینک کلیک کنید.

باد لاستیک ها را تنظیم کنید

اگر باد تایرها تنظیم نباشد ، ممکن است ، طی حرکت در مسیر منفجر شود.فشار کم تایرها باعث افزایش مصرف سوخت نیز می شود.هنگامی که لاستیک ها کم باد می شوند ، همانطور که در ماه های گرم تابستان اتفاق می افتد ، بیشتر سطح آن در تماس با جاده است.در نتیجه ، سرعت ماشین شما کمتر میشود و کندتر واکنش نشان میدهد و این ممکن است باعث افزایش مصرف سوخت شود.

باد لاستیک ها را تنظیم کنید

با چک کردن کتابچه راهنمای کاربر ، از فشار قابل قبول برای تایرهای خودرو خود مطلع شوید.توجه داشته باشید که ممکن است برای لاستیکهای جلو و عقب پیشنهادهای مختلفی وجود داشته باشد.

فشار تایر ، خون هر لاستیک است.هوای گرم باعث افزایش گرما و تضعیف تایر می شود و به طور بالقوه منجر به خرابی ناگهانی و گاه فاجعه بار خواهد شد.فشار صحیح هوا به پایین نگه داشتن دمای لاستیک های شما در محدوده قابل استفاده کمک می کند.اکثر خودروهای مدرن همچنین دارای سنسور فشار تایر داخلی هستند ، بنابراین چراغ مربوط به فشار تایر خودرو را مدام بررسی کنید و در صورت وجود اخطار ، سریعا اقدامات لازم را انجام دهید.

برای اطلاع از قیمت بوش دسته موتور لیفان x60 کلیک کنید.

قبل از سفرهای جاده ای ، لاستیک های خود را بررسی کنید

قبل از سفرهای جاده ای ، لاستیک های خود را بررسی کنید

قب از سفرهای تابستانه ، با دقت به لاستیک ها نگاه کنید ، ساییدگی بیش از حد آج ، ساییدگی ناموزون و برآمدگی در لاستیک را بررسی کنید.اینها همه نشانه هایی است که شما ممکن است قبل از برخورد به بزرگراه به مجموعه جدید لاستیک نیاز داشته باشید.

رانندگی با لاستیک های فرسوده بسیار خطرناک است.لاستیک های فرسوده نیز مستعد منفجر شدن هستند و شما و مسافران را در وضعیت نامناسبی قرار می دهد.

آماده سازی وسیله نقلیه ، برای تابستان می تواند به شما اطمینان دهد که شما و ماشین شما در حالت سالم باقی می ماند و این برای کمک به صرفه جویی در هزینه نیز مهم است چون نگهداری منظم از ماشین ، می تواند عمر آن را طولانی کند.

با داشتن باد مناسب لاستیک ، می توانید اقتصاد سوخت را بهبود بخشید ، قابلیت استفاده در ایمنی را افزایش دهید ، ترمز با سرعت بیشتری را تجربه کنید و از یک رانندگی روان تر اطمینان حاصل کنید و همه این موارد منجر به رفت و آمد ایمن تر در یک سفر تابستانی میشوند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *