بوش دسته موتور لیفان 520

بوش یا لاستیک بوش نوعی جداساز لرزش است آن رابط بین دو بخش فراهم می کند و انرژی منتقل شده از طریق بوش را کاهش می دهد . یک کاربرد رایج آن در سیستم های تعلیق وسیله نقلیه است ، در حالی که بوش ساخته شده از لاستیک (یا بیشتر اوقات ، لاستیک مصنوعی یا پلی اورتان) صورت های دو جسم فلزی را جدا می کند در حالی که اجازه می دهد مقدار مشخصی حرکت کند. این حرکت به قطعات سیستم تعلیق تایر ها اجازه می دهد تا آزادانه حرکت کنند ، به عنوان مثال هنگام مسافرت بر روی یک دست انداز بزرگ ، در حالی که انتقال سر و صدا و لرزش های کوچک از طریق شاسی خودرو را به حداقل می رساند. بوش لاستیکی همچنین ممکن است به عنوان نصب انعطاف پذیر و یا ضد انعطاف پذیر باشد. این بوش ها معمولاً به صورت استوانه حلقوی هستند که مواد انعطاف پذیر در داخل یک پوشش فلزی یا لوله بیرونی شکل می گیرند. آنها همچنین ممکن است دارای یک لوله خرد کننده داخلی باشند که باعث جلوگیری از خرد شدن بوش توسط اتصالات محصور شده در آن می شود. انواع مختلفی از طراحی بوشینگ وجود دارد. یک تفاوت مهم در مقایسه با یاتاقان های ساده این است که حرکت نسبی بین دو قسمت متصل با فشار در لاستیک جای می گیرد و نه توسط برشی یا اصطکاک در رابط آن . برخی از بوشهای لاستیکی مانند بلوک D برای نوار نوسان ، اجازه می دهد تا در رابط بین یک قسمت و لاستیک کشویی داشته باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد بوش دسته موتور لیفان اینجا کلیک کنید.

بوش دسته موتور لیفان 520